Dračí Povídky - Dragon Tales (ďakujem vám ludia)

09.10.2013 20:13

 

Dračí povídky v angličtine Dragon tales bol animovaný detský serial z roku 1999.

Hlavné postavy sú Max a Emma.

Bohužial mená drakov si nepametám.

Som len človek a na túto rozprávku som sa kukal keď som mal 4 roky.

 

 Bola to jedena z mála rozpráviek kde draci vystupujú ako kladné postavy. Bohužial sa mi na internete nepodarilo zohnať žiadnu českú ani slovenskú verziu.

Ak máte potešilo by ma ak by ste mi to poslali.

 

O čo v tom vlastne ide?

 

Ako na obrázku môžete videť.

Max a Emma sa do dračieho sveta dostavali pomocov magickej dračej šupiny, ktorú ukrývali v škatulke v stolíku.

Museli povedať istú riekanku , bohužial si ju nepametám :-( .

 

Nevedel som si spomenúť na názov tejto rozprávky.

Našiel som ho keď som hladal obrázok do toho článku EXISTUJÚ DRACI?

 

Som vám moc vďačný , ďakujem

 

 

 

 

Pred časom som na Ulož.to našiel jeden diel novopridaný z dračích poviedok. Tu

A zhliadnuť zadarmo na čekni to si môžete Tu

 

Kôli tomuto som si privstal, mám nahraný diel. Nahral som ho ja.

Dal som ho na ulozto Tu

A na čekni to Tu